Kariera

Zmieniaj świat z liderem branży OZE

ALSEVA Innowacje S.A. to dynamicznie rozwijająca się firma, która wspiera rozwój energetyki odnawialnej. Świadczymy usługi z zakresu doradztwa, projektowania, wykonawstwa, obsługi wielkopowierzchniowych instalacji fotowoltaicznych oraz towarzyszącej infrastruktury elektroenergetycznej na terenie całego kraju.

Naszą firmę tworzy zespół doświadczonych i wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Praca u nas to uczestnictwo w ciekawych projektach i szansa na ciągłe zdobywanie nowych doświadczeń. Swoim pracownikom oferujemy ciekawą pracę w ambitnych zespole i w przyjaznej atmosferze.

ALSEVA Innowacje to ludzie z pasją. Jesteśmy tutaj, aby napędzać energię przyszłości.

Aktualne oferty pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę rachunkową transakcji finansowych i zarządzanie dokumentacją podmiotów Grupy Alseva w Polsce oraz współpracę z zagranicznym działem księgowości naszych partnerów.

Obowiązki:

  • prowadzenie ksiąg spółki i codzienna obsługa transakcji finansowych,
  • tworzenie dokumentów finansowych takich jak faktury, zlecenia zapłaty, obsługa zobowiązań, należności i zamówień,
  • wykrywanie rozbieżności w księgach i na rachunkach, identyfikacja ich źródeł i wprowadzanie korekt,
  • koordynowanie i zarządzanie w zakresie płatności i faktur zewnętrznych usługodawców, wykonawców i dostawców,
  • wdrażanie odpowiednich księgowych mechanizmów kontrolnych poprzez stosowanie właściwych procedur i narzędzi kontroli,
  • obliczanie zobowiązań podatkowych i sporządzanie deklaracji,
  • tworzenie raportów dla kadry zarządzającej i pozostałych członków zespołu,
  • zarządzanie archiwum dokumentów,
  • zapewnianie płynnego przepływu informacji w ramach zespołu działającego w kilku krajach.

Wymagania:

  • ukończone studia na kierunku księgowość, finansowe lub pokrewne,
  • co najmniej 2-3 lata doświadczenia w księgowości,
  • znajomość polskich procedur i regulacji GAAP,
  • znajomość polskich przepisów i procedur podatkowych,
  • dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office oraz zaawansowana znajomość MS Excel będą dodatkowym atutem,
  • umiejętność samodzielnej pracy, dbałość szczegóły i doskonała umiejętność zarządzania czasem.

Oferujemy:

  • Wsparcie merytoryczne dotyczące wykonywanych obowiązków
  • Rozwój zawodowy połączony z możliwością awansu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System szkoleń dostosowanych do potrzeb zawodowych
  • Stabilną i ciekawą  pracę w jednej z najlepiej rozwijających się firm w branży OZE
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Pracę przy ambitnych projektach
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szeroki zakres benefitów pozapłacowych

CV proszę wysyłać na adres praca@alseva.pl

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie dbać o wzrost szybko rozwijającej się Grupy Alseva w ścisłej współpracy z menadżerami z różnych krajów – Estonii, Łotwy i Litwy. Praca na tym stanowisku oferuje szereg możliwości kreatywnego podejścia do realizacji zadań i wdrażania innowacji finansowych.

Obowiązki:

  • tworzenie i wdrażanie strategii finansowej Grupy, uwzględniając jej długo- i krótkoterminowe cele,
  • zarządzanie zasobami finansowymi i inwestycjami,
  • pozyskiwanie kapitału na projekty OZE,
  • prognozowanie, budżetowanie oraz sprawozdawczość wynikająca z przepisów oraz zobowiązań wobec interesariuszy,
  • zarządzanie ryzykiem,
  • koordynacja zarządzania sprawozdawczością i księgowością.

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii lub finansów,
  • doświadczenie zawodowe,
  • doświadczenie w zarządzaniu ludźmi,
  • dobre zrozumienie funkcjonowania rynków finansowych,
  • bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji oraz prezentacji,
  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie w tematyce audytów mile widziane

Idealny kandydat, poza kompetencjami zawodowymi, jest otwartą osobą umiejącą współpracować w zespole, nastawioną na osiąganie wyników i potrafiącą podejmować szybkie i odważne decyzje nawet w stresujących sytuacjach.

 

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy połączony z możliwością awansu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilną i ciekawą  pracę w jednej z najlepiej rozwijających się firm w branży OZE
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Pracę przy ambitnych projektach
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szeroki zakres benefitów pozapłacowych

CV proszę wysyłać na adres praca@alseva.pl

Do you speak english very well? Mamy dla Ciebie ciekawą ofertę… chcesz pracować jako lektor w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynku, w perspektywicznej branży OZE i mieć wpływ na rozwój językowy całego zespołu? To świetnie, bo szykujemy Ci miejsce, w której uwolnisz swój potencjał i przygotujesz nas na międzynarodowe kontakty i meetingi biznesowe.

Miejsce pracy: ALSEVA Innowacje, ul. Lindego 7C, Kraków

Jaki będzie Twój zakres obowiązków?

  • opracowywanie i prowadzenie kursów języka angielskiego, w tym biznesowego dla pracowników firmy na różnych poziomach zaawansowania: A1 – C2,
  • prowadzenie zajęć indywidulanych i grupowych,
  • konsultacje językowe umów i dokumentów w języku angielskim,

  • konsultacje językowe umów i dokumentów w języku angielskim,

  • tłumaczenia i koordynacja tłumaczeń dokumentów i materiałów firmowych,

  • uczestniczenie w spotkaniach biznesowych z zagranicznymi partnerami i wsparcie językowe

    Czego wymagamy?

    • ukończone studia kierunkowe

    • doskonała znajomość języka angielskiego, w tym języka biznesowego,

    • doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego,

    • komunikatywność i bardzo dobre zdolności interpersonalne,
    • wysoka kultura osobista,
    • umiejętność samodzielnej pracy, dbałość szczegóły i doskonała umiejętność zarządzania czasem,
    • znajomość języka technicznego będzie dodatkowym atutem

    Co Ci możemy zaproponować?

    • Rozwój zawodowy

    • Pracę na umowę o pracę w godzinach pracy firmy

    • Atrakcyjne wynagrodzenie

    • System szkoleń dostosowanych do potrzeb zawodowych

    • Stabilną i ciekawą pracę w jednej z najlepiej rozwijających się firm w branży OZE

    • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji

    • Niezbędne narzędzia do pracy

    • Pracę w międzynarodowym środowisku

    • Szeroki zakres benefitów pozapłacowych

    Brzmi dobrze? Nie zwlekaj tylko wyślij swoją aplikację na adres: biuro@alseva.pl. See you later!

    Twój zakres obowiązków

    • udział w opracowywaniu strategii w zakresie rozwoju technicznego firmy, w tym prowadzenie i nadzorowanie działań z zakresu opracowania planów wdrożeń i rozwoju technologii
    • opracowanie analiz rentowności przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie nowych technologii, analizowanie i optymalizowanie zagadnień technologicznych oraz projektowanie koncepcji biznesowych nowych rozwiązań technologicznych
    • opracowanie dokumentacji technicznej inwestycji
    • przygotowywanie budżetu w zakresie wdrożeń i rozwoju technologii
    • rozwijanie, optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
    • współpracowanie z działem projektowym oraz realizacyjnym w zakresie doskonalenia technologii i poprawy wydajności
    • nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi ora dostawcami w zakresie wykorzystywanych technologii
    • przygotowywanie raportów dla zarządu firmy
    • doskonalenie własnych kompetencji
    • aktywne monitorowanie rynku nowych technologii
    • tworzenie proefektywnościowej kultury organizacyjnej

    Nasze wymagania

    • Wykształcenie wyższe techniczne
    • Wiedza w zakresu elektrotechniki
    • Umiejętności czytania i interpretowania dokumentacji technicznej
    • Duże umiejętności analityczne
    • Samodzielność i komunikatywność
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
    • Umiejętność programowania będzie dodatkowym atutem

    To oferujemy

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Nastawienie na długofalowy rozwój
    • Pracę w młodym zespole

    Benefity

    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • spotkania integracyjne

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za wdrażanie i rozwój nowych technologii energetycznych oraz elektroenergetycznych w obszarze energii odnawialnej i magazynów energii.

    Twój zakres obowiązków

    • PPA Manager będzie aktywnie wspierać pozyskiwanie, negocjowanie i realizację długoterminowych umów PPA na sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w elektrowniach fotowoltaicznych
    • Aktywna identyfikacja i kontakt z odbiorcami korporacyjnymi – identyfikacja i pitching podmiotów o ratingu inwestycyjnym zainteresowanych dostarczaniem energii OZE
    • Strukturyzacja umów PPA, cPPA pod kątem kluczowych warunków handlowych, mechaniki rozliczeń, struktur gwarancyjnych
    • Negocjacje, zawieranie i wdrażanie umów PPA, zarządzanie współpracą z zewnętrznymi firmami biznesowymi i prawnymi doradcami.
    • Działania związane z rozwijaniem i zarządzaniem pozycja energii elektrycznej
    • Optymalizacja z zakresu sprzedaży energii w portfelu projektów
    • Zasadniczą częścią tej roli jest zbieranie informacji o rynku, strukturyzacja nowych transakcji biznesowych, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, a także ścisła współpraca z Zarządem i członkami zespołów

    Nasze wymagania

    • Posiadasz wiedzę z zakresu funkcjonowania rynku energii, znajomość umów na sprzedaż energii, zielonych certyfikatów, gwarancji pochodzenia
    • Posiadasz kompetencje w zakresie zawierania transakcji i modelowania finansowego w obszarze handlu energią elektryczną
    • Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i wywierania wpływu oraz mają pewność, że szybko mogą zrozumieć biznes
    • Masz doskonałe umiejętności analityczne
    • Potrafisz zidentyfikować kluczowe kwestie i przedstawić je w zwięzły i jasny sposób
    • Jesteś gotowy/a do działania
    • Posiadasz prawo jazdy kat. B

    To oferujemy

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz stabilność zatrudnienia
    • Bardzo atrakcyjne warunki
    • Nastawienie na długofalowy rozwój
    • Narzędzia niezbędne do pracy

    Benefity

    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • spotkania integracyjne

    Twój zakres obowiązków

    • Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. rozwoju projektów farm wiatrowych będzie stanowiła wsparcie techniczne przy realizacji projektów w fazie ich rozwoju. W zakresie obowiązków będzie w szczególności:
    • Ustalanie lokalizacji turbin wiatrowych w oparciu o dane wiatrowe, uzgodnienia, wytyczne, specyfikacje, prawo, normy itd. oraz weryfikacja ich przydatności
    • Wsparcie specjalistów w uzyskiwaniu decyzji środowiskowych, decyzji o warunkach zabudowy i innych decyzji lokalizacyjnych wymaganych do realizacji inwestycji
    • Kontakt z jednostkami administracji publicznej w celu uzyskania niezbędnych decyzji, pozwoleń, pozyskiwanie dokumentacji projektowej (mapy, wypisy itd.)
    • Analiza danych wiatrowych
    • Koordynacja projektów

    Nasze wymagania

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Wiedza z zakresu procedur związanych z realizacją farm wiatrowych
    • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne: energetyka, ochrona środowiska, elektrotechnika, gospodarka przestrzenna)
    • Znajomość programu AutoCAD
    • Znajomość programów branżowych wspomagających lokalizację instalacji wiatrowych np. WAsP
    • Znajomość czytania map i rysunków technicznych
    • Umiejętność analizy danych wiatrowych

    Mile widziane

    • Doświadczenie w pracy w biurze projektowym
    • Znajomość prawa ochrony środowiska, planistycznego, budowlanego i energetycznego

    Benefity

    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • spotkania integracyjne

    Twój zakres obowiązków

    • pozyskiwanie wskazanych przez Nas nieruchomości gruntowych pod budowę elektrowni fotowoltaicznych
    • nawiązywanie relacji z właścicielami gruntów
    • negocjacje i zawieranie umów dzierżawy

    Nasze wymagania

    • łatwość nawiązywania kontaktów
    • dobra organizacja pracy własnej
    • umiejętność budowania relacji
    • wysokie umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
    • gotowość do wyjazdów służbowych
    • czynne prawo jazdy kat. B
    • wysoka kultura osobista
    • samodzielność i skrupulatność w działaniu
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office
    • doświadczenie jako przedstawiciel handlowy, specjalista ds. pozyskiwania nieruchomości lub doświadczenie w branży rolniczej – będzie to Twoim dodatkowym atutem
    • umiejętność obsługi programu QGIS – będzie znaczącym atutem

    To oferujemy

    • samochód służbowy
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • praca u Generalnego Wykonawcy i zarazem jednego z liderów branży OZE w Polsce
    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • nastawienie na długofalową współpracę
    • wsparcie merytoryczne od naszego zespołu

    Benefity

    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • spotkania integracyjne

    Twój zakres obowiązków

    • Prace elektryczne,
    • Prace pomiarowe,
    • Montaż falowników,
    • Wykonywanie okablowania stałoprądowego na farmach fotowoltaicznych,
    • Wykonywanie tras kablowych niskich i średnich napięć,
    • Przestrzeganie przepisów BHP.

    Nasze wymagania

    • Zdolności manualne,
    • Gotowość do wyjazdów służbowych,
    • Umiejętność pracy w zespole, planowania pracy własnej oraz dbałość o bezpieczeństwo,
    • Samodzielność,
    • Dokładność, sumienność,
    • Chęć do pracy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    Mile widziane

    • Uprawnienia elektryczne SEP,
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Znajomość zagadnień dotyczących falowników dużej mocy,
    • Umiejętność czytania rysunków technicznych.

    To oferujemy

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz stabilność zatrudnienia,
    • Bardzo atrakcyjne warunki,
    • Nastawienie na długofalowy rozwój, intensywne szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne,
    • Narzędzia niezbędne do pracy.

    Benefity

    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie szkoleń i kursów
    • spotkania integracyjne

    Formularz kontaktowy

      Prześlij swoje CV